woensdag 17 juli 2013

Give away bij 10 volgers


Hier komt hij dan de eerste give away... Wie wordt de eigenaar van deze twee lieve zwaantjes ?
Wat moet je doen ?

  1. Word volger van mijn blog
  2. Plaats een linkje op jou blog naar die van mij (jou naam komt dubbel in de pot, niet verplicht)
  3. Laat natuurlijk weten dat je meedoet in een reactie op dit bericht ! laat ook even weten of je mij gelinkt hebt op je blog of niet...


Bij 10 volgers worden alle namen bij elkaar gegooid in een pot en daaruit trek ik een kaartje, diegene zal de nieuwe eigenaar worden van deze twee leuke kleine zwaantjes !

Schroom niet, en doe mee !


14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give away!!!
    Ik doe heel graag mee hoor. Volger ben ik al, linkje ga ik meteen plaatsen op mijn blog, en morgen zal ik je even in de spotlights zetten.
    Komt helemaal goed; straks heb je zoveel volgers dat je het geeneens meer aankan ;)
    xxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hannah!
    Ik heb je blog via Haakjuffie ontdekt en ik hoop dat je met veel plezier en voldoening aan je blog kunt 'werken'!
    Ik doe bij deze niet mee aan de give-away omdat ik vind dat je zelf, vanuit je eigen gevoel, moet kunnen bepalen wie je de zwaantjes (ze zijn supermooi!!!) gunt!
    Laat je niet gek maken, schrijf en vooral...schrijf!
    Een lieve groet van Aapetaart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon lekker bloggen en die volgers komen vanzelf... zie maar haha! Ik ben hier ook !
    Ik vind je zwaantjes allerschattigst, lekker over the top, daar houd ik wel van dus natuurlijk waag ik wel een kansje.
    Ik zet even een linkje op mijn blog.
    En mocht ik zelf even niet meer reageren, ik ben bijna met vakantie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die volgers komen vanzelf, succes met je blog maar vooral geniet ervan...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom in de blog-wereld! 't Is er gezellig en die volgers komen wel! :-) Wat een schattige zwaantjes, ik doe graag mee met je give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voila, volger nr 8, nog twee te gaan en je bent er al. Altijd welkom op mijn blog "danjelspoppenblog"
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En weer eentje erbij! Ik waag graag een kansje..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goeie grutjes, dat loopt hier als een trein ! Ik kwam deze morgen even piepen en daar stond haakjuffie moederziel alleen als enige volger, en omdat het vandaag een drukke dag was , dacht ik dat ik deze avond dan wel de tweede volger zou worden, maar amai, ik blijk intussen volger 15 te zijn. Sjonge, dat is een toeloop zeg ! En nu ben ik natuurlijk heel geïnteresseerd naar wat je zoal op je blog zal zetten ind e toekomst.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer een volger erbij dankzij haakjuffie! Ook op mijn blog altijd welkom "hobbyrita's handwerkwereldje".
    Succes met je blog en welkom in blogland :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Joehoe!! Daar ben ik dan, via het blog van Haakjuffie.
    Volg je inmiddels. Ennuh...je hebt inmiddels al meer dan 10 volgers. Op naar de 100! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik doe graag mee, ben volger geworden... nr 20!

    kom je ook eens kijken bij mij op www.ateliereem.blogspot.com?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haakjuffie zend iedereen naar jouw blog :))
    Je hebt er een volger bij maar ik ga deze give-away aan mij laten voorbij gaan.
    Succes met je blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Halloooooo!!!

    Door Haakjuffie hier bij jou blog aangekomen,ik doe graag mee hoor en ben volger geworden :D

    Succes met bloggen en als je zin heb mag je altijd bij mij ook een kijkje nemen:)

    Groetjes Henrike

    www.eendraadjelos.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen