woensdag 24 juli 2013

tijd voor.....slakkenpost!

Tijd voor... Slakkenpost!
Een snailmail van creacuties super leuk ! Er zaten kaartjes in en verschillende tags... 
Ben er blij mee.... Vandaag ga ik mijn theepot(je) verder afmaken, ik ga beginnen aan de tuit ik ben benieuwd of het me gaat lukken..
Verder ga ik vandaag nog wat voor mijn frans examen doen, bleg helemaal geen zin in..! Maarja moet ook gebeuren...
Ik heb in de action garen gezien voor 0,59 cent! Dat is de moeite... Ik weet alleen nog niet welke kleurtjes ik vind alle kleuren wel leuk.. Ondertussen ben ik op het internet aan het zoeken naar kleine patronen voor sleutelhangertjes en knuffeltjes te maken.
Ik ga die dan allemaal afprinten en bundelen in een boekje... Zodat ik mijn eigen samengestelde boek heb. Ik dacht , ik kan een boek in de winkel kopen maar zelf samenstellen is veel leuker! Dan heb ik tenminste enkel de patronen die me echt leuk lijken en de rest niet ... Ik heb trouwens al wel een boekje van amigurumi, maar eigenlijk haal ik tot nu toe het liefst alles van het internet.
Ale, misschien tot vanavond, en anders tot morgen ! Dan zal de theepot wel af zijn..

Trouwens bedankt voor alle goede raad, erg fijn ! Om te zien dat mensen mijn blog volgen :-) Thanks !!

5 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige post! Super :) En wat een geweldig idee om je eigen patronen boekje te maken, er staat zoooveel leuks op internet!
    Ben benieuwd hoe het verder gaat met je theepot, en succes met Frans!

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn zulke post te krijgen, ben ook benieuwd naar je theepot.
    succes met frans.
    Gr, M-j.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een fijne post, heerlijk!
    ben erg benieuwd naar je theepot, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post en haakze zou ik zeggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk hoor. en de wol van de action heb ik ook heerlijk om mee te breien

    BeantwoordenVerwijderen