maandag 12 augustus 2013

Kuukeleku een nieuwe dag

kuuuukkeeelekuuuu een nieuwe dag is weer begonnen, en ondertussen is het al weer namiddag.
En joepie, er was POST ! En wel van Els


Met de vraag op het kaartje: Zijn we allemaal met elkaar verbonden ?
Tja, je stuurt het net aan de 'goeie' ;-) Ik hou wel van nadenken over vragen die spelen in het leven etc.
Dus Els, om antwoord te geven op je vraag:

Verbonden = aaneengevoegd, bondgenootschappelijk, geallieerd, gebundeld, gecombineerd, gekoppeld, gezamenlijk, verenigd samenhangend, verwant gebonden, verplicht omzwachteld

Het ligt er aan in welke context je verbondenheid plaatst. Ik geloof in een onafhankelijke individu die in staat is zelf keuzes te maken, en uiteraard zich kan verbinden aan bepaalde dingen. Zoals je je aan bepaalde verplichtingen/afspraken verbind wanneer je een contract tekent. Maar niet in de zin van telepathie, een zesde zintuig als je dat bedoelde. Dan is mijn antwoord nee.

Ik ga hier nog verder op in, maar ik wil op een juiste manier antwoorden. dus Els, die hou je te goed ! :-)

Ik was nog wat aan het rondneuzen op het internet en kwam quotes van Einstein tegen, toch wel een wijze man is dat geweest.. Hier onder wat die mij aanspreken, hoewel ze me allemaal wel aanspreken hier vind je meer.


Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. "

Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier."

" Geniale mensen zijn zelden ordelijk, ordelijken zelden geniaal. " (haha, dan ben ik wel heel erg geniaal ;-) )

"Het probleem vandaag de dag is niet de atoomenergie, maar het hart van de mens."

Einstein


en een oproepje: Mensen die willen snailmailen, you're welcome ! Stuur me een berichtje !








2 opmerkingen:

  1. leuke post heb je gekregen en leuke uitspraken zoek er ook vaak naar'
    'liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, die opmerking van Einstein over genialiteit heb ik gelijk even bij mijn man gedropt! Dan snap je waarschijnlijk wel hoe bij ons de verhoudingen liggen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen