maandag 5 augustus 2013

Mag ik u voorstellen...

....Mag ik u voorstellen....


Hallo, ik ben Tommy het vogeltje
ik heb net gebadderd dus ik ben weer helemaal proper..
uhum.... Tommy ? 

Ja, Tommy is dus mijn super tamme vogel.
Ik zou niet zonder hem kunnen, hij is nu 1 jaar oud. Elke ochtend komt hij bij me liggen en hij wekt me als ik nog slaap. Ik mag hem dan helemaal knuffelen vindt ie heerlijk.

Tommy vliegt altijd vrij rond in mijn huis. 
Hij komt op mijn hoofd zitten als ik thuis ben en begint vrolijk te fluiten als ik thuis kom.
Zo gezellig !
Ik wilde jullie even voorstellen aan hem.

Ik heb trouwens een nieuw fototoestel gekocht ! 
Begin volgende maand zou hij aankomen, ik heb een koopje gedaan :-)
Dus tot dan zullen jullie het nog even met wat oude foto's en/of slechtere foto's moeten doen.. Sorry!




10 opmerkingen:

  1. Aaaaaw LIEF!!!! :D Echt super leuk, zo'n tam vogeltje en wat een mooie kleur veertjes! Ik hou er zo van, wij hadden ook vaak parkietjes maar die waren niet zó tam hoor ;)
    Ben benieuwd naar je nieuwe foto's straks!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd en mooie kleurtjes. Wij hebben ook parkietjes maar die zijn niet zo tam. Ben ook benieuwd naar uw nieuwe foto's.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vogel, en deze foto's vind ik ook al prachtig hoor!!
    Tam is zo leuk maar ik blijf er bang van hoor.
    Voor mij geen gefladder om me heen
    groetjes Jokie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje ♥ wat voor soort is het?
    Wij hebben ook 4 tamme vogels, 2 dwergpapegaaien, en twee grote papegaaien ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een knapperd! Wij hadden vroeger thuis ook parkietjes, ben nog steeds dol op ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleuren heeft Tommy. Het lijkt wel of hij een verfbadje heeft genomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé Tommy !
    Wat zie jij der een lieverdje uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tommy is echt wel een knappe kerel hoor, met die speciale kleurtjes in zijn veren! En ook nog geweldig gezelschap lees ik! Je kan zoveel vriendschap krijgen van beestjes, thuis met de 4 poezen is het net zo!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lieverdje zeg ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen