zaterdag 3 augustus 2013

nieuw projectje

Mijn fototoestel is nog altijd op mysterieuse wijze verdwenen. Dus voorlopig zal ik het moeten doen met de camera van de computer of van mijn film toestel. Niet al te best, maarja toch leuker dan een blog zonder foto's hè ?

Ondertussen zijn er vier mutsen af: (ik wil er sowieso nog een paar bij maken)

Nieuwe project is kleine portemonnee's maken met dit patroon


en vergeet vooral niet mee te doen aan mijn give away, je wil het echt niet missen hoor ! op naar de 50 volgers ! :-) En een klein oproepje voor de swappers / snail mailers onder ons, ik zou ook graag swappen met mijn blogvolgers. Interesse ? Stuur een berichtje naar me: hetspinnetjebaum@gmail.com

1 opmerking:

  1. Wat vervelend dat jouw fototoestel is verdwenen. Als creatief blogger kun je bijna niet zonder een fototoestel.
    Mooie mutsjes! En wat leuk dat jij ook kleine portemonneetjes gaat haken. Ze zijn zo leuk om te zien.

    Veel haakplezier, Margaret (van Amber's Creaties)

    BeantwoordenVerwijderen