zaterdag 17 augustus 2013

Pimp your Bible :-)



 Tommy zegt goedemorgen tegen alle blogvolgers... "Tweet! Tweet!" Ben ik niet mooi ?



Vannochtend veel post gemaakt, ik ben nu dus ook aangemeld bij postcrossing.com en ik heb ansichtkaarten gekocht. Bij de kruidvat postzegels, maar toen ik thuis kwam kwam ik erachter dat ze mij postzegels voor België hadden gegeven ipv voor europa, Ik vond het al zo goedkoop voor europese postzegels... Dus ja, dat wordt zoeken naar meer swappers en snail-mailers in België.. 

Dan nog een tekening van mij.... Ik hou zo van poppen/gezichten met grote ogen... super!




En dan....tadaaa ik wilde het toch even laten zien. Dit is mijn bijbel.. Achja, waarom ze altijd zwarte kaften hebben en super saai eruit zien weet ik ook niet. Het gaat natuurlijk om de inhoud maarja waarom geen leuk uitzicht. Ik kon de zwarte kaft niet meer aanzien dus ik heb hem geverfd en bekleed met stickers. Voor de gelovigen onder ons: Pimp your Bible ! :-)



3 opmerkingen:

  1. Aaaw, Tommy is zo schattig!!! En super leuk dat je ook bent gaan Postcrossen! Is echt een heerlijke hobby :)
    Mooie tekening ook :)

    Fijn weekend! Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ♥♥♥♥♥♥♥ tommy, ik ben verliefd! ♥♥♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blog heb je, ik ga je volgen! Sinds kort heb ik ook mijn eigen blog, superleuk! En postcrossing is leuk, doe ik ook!! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen