zaterdag 10 augustus 2013

Project teckel, doe je mee?

Gister al het fototoestel ontvangen, wat is bol.com toch snel! 
Ik heb meteen een camera-beschermhoesje gekocht van hello kitty. En natuurlijk foto's gemaakt !
Ben ontzettend blij met het fototoestel. Nu kan ik me eindelijk toespitsen op mijn hobby's en het delen met jullie.



Bij de kringloop kwam ik een zakje kralen tegen voor 0,50 cent ! Dat kan je niet laten liggen. Misschien als oogjes gebruiken voor kleine amigurumi beestjes. Of gewoon voor iets anders te maken. Is gewoon leuk om te hebben en goedkoop dus ;-).

Dan een knopen armband die ik nog wilde laten zien. Heel makkelijk te maken met elastiek en, ja hoe kan het ook anders, knopen. En het resultaat is leuk zoals je ziet ! Je kunt ook knopen in 1 kleur gebruiken of verschillende knopen...









Tommy had zich speciaal nog eens gebadderd. Ik denk dat hij wist dat hij op de foto zou komen te staan. En ja dan moet hij natuurlijk wel een beetje fatsoenlijk erop staan !

Tommy is heel de ochtend al aan het fluiten geweest, hij is ontzettend druk vandaag.. Misschien ook blij met ons nieuwe fototoestel ?






De kleine teckel wedstrijd
Wie doet ermee met project teckel ?
Je maakt een teckel op basis van dit patroon. Maar je geeft je eigen draai eraan.
Je maakt hem langer, korter, andere snuit, ander oortjes, etc. etc. Verzin iets leuks.

Als je hem af hebt plaats je in je blog een foto van je teckel met een verwijzing naar de wedstrijd.
op 24 augustus zal ik een blog plaatsen met jou gemaakte teckel en een verwijzing naar je blog. Ik zal een winnaar kiezen en de winnaar krijgt.........En je laat hieronder in een reactie even weten dat je mee doet :-)






5 opmerkingen:

  1. Je vogel vind ik zooooo ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Kraaltjes heb je nooit genoeg, leuk!
    Grappige wedstrijd heb je verzonnen, maar ik doe niet mee.. kan geen ' moetjes ' meer aan momenteel.
    Fijn weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas kan ik nog niet haken, maar ga het hopelijk binnenkort leren.Wel fijn, dat je nu al je camera hebt,dat is snel.Nu kun je de rest van het weekend al wat kiekjes maken, als ik je profiel lees, heb je genoeg om op de foto te zetten:)!
    Ik probeer ook steeds om een plaatje bij mijn berichtjes te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo wat een leuke wedstrijd. Helaas is het mij iets te snel. Ik kan niet zo goed haken en als er dan ook nog druk achter zit. Nee sorry daar voel ik niet zoveel voor maar ben wel heel benieuwd naar alle creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tommy is leuk :D

    Toevallig heb ik net een teckel gemaakt met een beetje wijzigingen, maar... het was met een ander patroon (is ook nog niet geblogd), telt die ook :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas, ik heb geprobeerd de teckel ala myself te haken. Maar het is me niet op tijd gelukt. Het vulmiddel was op. Heeft kreatita T nu gewonnen?

    BeantwoordenVerwijderen